Ik heb tijdens het bestellen per ongeluk het verkeerde adres ingevuld. Wat moet ik doen?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, gaan wij zo snel mogelijk aan de slag om jouw pakketje in te pakken en te verzenden. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je adres te wijzigen.
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen het adres voor je wijzigen.
Moet ik verzendkosten betalen?
In de meeste gevallen betaal je bij Jouw Case geen verzendkosten. Het kan echter zijn dat we voor een dor jou gekozen verzendmethode wel extra kosten rekenen.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Het kan soms even duren voordat je de bestelbevestiging van ons ontvangt. Dit duurt over het algemeen niet langer dan 2 uur. Heb je na deze 2 uur nog geen bevestiging ontvangen? Check dan eerst je spam- of ongewenste mailbox voordat je contact opneemt met onze klantenservice.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Vóór 15:00 besteld | Verwachte levering |
---|---|
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |