Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
Je kunt bij ons betalen met iDEAL, Bancontact, Mastercard, Visa, Maestro en Klarna.
Hoe weet ik of mijn betaling gelukt is?
Als je bestelling succesvol is afgerond krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Dit duurt over het algemeen maximaal 2 uur. Heb je nog geen bevestiging ontvangen? Check dan eerst je spam- of ongewenste mailbox voordat je contact opneemt met onze klantenservice.
Mijn betaalpoging is meerdere keren afgewezen, wat moet ik doen?
Het kan zijn dat er een storing is bij de door jou gekozen betaalprovider of bij de desbetreffende bank. Probeer het later opnieuw.
Er is twee keer een betaling afgeschreven van mijn rekening, wat moet ik doen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We vragen je contact op te nemen met onze klantenservice. Zorg ervoor dat je het ordernummer bij de hand hebt. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen.
Waar kan ik een factuur voor mijn bestelling krijgen?
Wij versturen altijd een digitale factuur van jouw bestelling naar het door jou opgegeven e-mailadres. Mocht je deze niet hebben ontvangen of niet meer kunnen vinden, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij sturen je de factuur graag nogmaals toe.