Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Vanuit milieuoverwegingen hebben wij geen uitgeprint retourformulier aan jouw bestelling toegevoegd. Meld een retour eenvoudig aan in ons retourportaal. Vermeld hierbij de retourreden, je naam en je bestelnummer. Voor het retourneren van een bestelling brengen wij €2,50 in rekening. Deze reken je direct af bij het aanmelden van je retour.
Wil je jouw bestelling ruilen? In dat geval is het retourneren gratis. Om je product om te ruilen dien je te mailen naar info@jouw-case.nl. Vermeld hierbij de retourreden, je naam, je bestelnummer en het product wat je graag wilt ontvangen. Onze medewerkers streven ernaar om jouw retour binnen 24 uur in behandeling te nemen.
Ik heb het verkeerde- of een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?
Vervelend om te horen. Jouw Case wil zijn klanten graag tevreden stellen. Om tot een passende oplossing te kunnen komen willen wij je vragen om de schade te melden door te mailen naar info@jouw-case.nl. Geef de reden van je aanmelding aan en kies of je een vervangend product wilt ontvangen of dat je jouw geld terug wilt hebben. Vermeld ook je naam en bestelnummer in de mail. Binnen één werkdag ontvang je een passende oplossing. Uiteraard ontvang je van ons een gratis retourlabel.
Wat is de status van mijn retouraanvraag?
Vanaf het moment dat je een retour aanmeldt, houden we je per e-mail op de hoogte. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, dan kun je deze stellen aan onze klantenservice.
Kan ik mijn giftcard omruilen voor een terugbetaling?
Als je tijdens de retouraanvraag hebt gekozen voor een giftcard/waardebon, dan is het achteraf niet meer mogelijk om deze om te ruilen voor een terugbetaling.
Ik wil mijn bestelling annuleren, wat moet ik doen?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, gaan we snel aan de slag om jouw pakketje in te pakken en te verzenden. Heb jij al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Zodra jij je bestelling hebt ontvangen mag je deze als retour aanmelden. Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Kan ik meerdere retourzendingen in een pakket terugsturen?
Retourzendingen kunnen niet samen gevoegd worden. Wanneer je meerdere bestellingen retour wilt sturen willen wij je vragen om iedere bestelling apart als retour aan te melden. Zo kunnen we jouw retour zo goed en zo snel mogelijk verwerken.